فانوس

فانوس

فــانــوس هـایــشان ـجــا مــانــد...
تـا مـــا روشنـشـان نگه داریـم
پـس این فـانوس های خـامـوش
از بـــرای چـیـسـت؟؟!
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
بالتــــــ شکستــه است اگـــر
غمتـــــــ مبــاد
شهادتـــــ بال نمی خواهـــد..
حـــــــــال می خواهد
حال را پس از شهادتــــــ می دهند
نه پیش از آن..!!
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
"" 44 :: گمنام ""
اینجا فانوس گمنامی ایسـت..
گــــمــنـامــی بـجــویــ‌ ـ‌ ـ ـ

آخرین نظرات

چند قطره اشک...

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۲۷ ب.ظ

مانده‌ام این چند قطره اشک،
چقدر وزن دارند،
که بعد ریختن‌شان،
این قدر سبک می‌شوم.
یا خالق العبرات…

poster_haram

پ.ن :: می‌گوید: هر چیز را از خدا بخواهید؛ حتّى بند کفش را، حتّى کوچک‌ترین اشیاء را و حتّى قوت روزانه‌ى خود را..
بگذارید این منِ دروغینِ عظمت یافته در سینه‌ى ما، که مى‌گوییم «من» و خیال مى‌کنیم مجمع نیروها ما هستیم، بشکند.
این «من» انسان‌ها را بیچاره مى‌کند…

"سید علی حسینی خامنه‌ای"

نظرات  (۸)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
پاسخ:
ممنون
شما هم موفق باشید / یا حق
۱۶ آبان ۹۳ ، ۱۳:۱۵ تک نویسی...
این مطلب را خیلی دوست دارم....
لطفا هیچ وقت حذفش نکنید....
پاسخ:
منم خیلی دوسش دارم..... :)
برای نویسنده اش دعا کنید و درود بفرستید!

یا حق
با سلام
با مطلب جدید:
صله رحم، بخش مقدماتی
به روزم
منتظر حضور شما و دیدگاهتان هستم
پاسخ:
سلام
انشالا خدمت میرسیم...
یا حق
۱۸ آبان ۹۳ ، ۱۴:۴۳ کمی بودن ...
سلام....خداکنداین اشکهاتمام نشود.....
پاسخ:
انشالا....

سربلند باشید
یا حق
۱۸ آبان ۹۳ ، ۱۸:۲۱ عباس الاسوند
صبح العطلوع گدا بر تو می گذشت*
نزدیک ظهر بود که عالی جناب شد*

سلام علیکم...
التماس دعا - یاعلی
پاسخ:
مرسی از شعر زیبا

پایدار باشید.. / یا حق
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۹:۳۶ ... حسینی ...
کبوتر هم که باشی
گاهی
دود شهر
پرو بالت را سیاه می کند
به یک هوای پاک نیاز داری
چیزی شبیه
هوای حرم...
پاسخ:
دود این شهر مرا از نفس انداخته است...
به هوای حرم کرب و بلا محتاجم...
۲۱ آبان ۹۳ ، ۲۱:۲۰ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
حق..
پاسخ:
حق همراهت همسنگری
سلام
اجرکم الله
اگه موافق باشید همدیگر را به جمع همسنگران خود بیفزاییم...!
اگه موافق بودی مارو با"راه شهدا" لینک کن...
یا علی
پاسخ:
سلام و سپاس
شما را لینک کردیم..
در راه شهدا پایدار باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">